Alla inlägg den 6 april 2010

Av Dubbla Upp - 6 april 2010 14:18

Tidigare inlägg är korrigerat, tack vare uppmärksamma läsare.

Tabbe av mig!


Tack!


Carsten

Av Dubbla Upp - 6 april 2010 09:20

Hej och välkommen tillbaka..

Efter 10 dagar i ide så kör vi igen.

Trion(inte laget asså) har befunnit sig i Danmark på träningsläger över påskhelgen, därav inga inlägg, men innan dess har jag inget till mitt försvar.


Second leg i CL kvartsfinal, vi riktar in oss på Barcelona-Arsenal.


Efter massiv press av Barca i första halvlek i första mötet kunde det lika gärna stått 0-5 på tavlan men Almunia verkligen storspelade mellan stolparna och det stod 0-0 när de gick in i omklädningsrummet med en förmodligen roserasande Wenger i ryggen. Andra halvan började ju inte bättre för engelsmännen direkt, efter bara 1 min nånting gör Almunia sin första tabbe och Zlatan kunde ganska enkelt lobba in 0-1 till gästerna.

Arsenal kom mer och mer in i matchen allt efter som men pang bom sa det och Zlatan dunkade upp 0-2 i taket efter att Song hamtat på efterkjälken i sin ovana mittbacksposition. Som dom flesta kanske vet så slutade matchen 2-2 efter reducering av Walcott och kvittering på straff av Fabregas.

Efter en hel drös med avstängningar och skador i på lagen kommer matchen se annorlunda ut, till Arsenals fördel, tror jag iaf.

I Barca saknas mittbackarna Puyol och Pique pga avstängningar. Zlatan är skadad, även frågetecken för Iniesta och Toure och troligtvis inte startar.

Engelmännen då: Fabregas, Arshavin, Gallas, Song. Frågetecken kring Rosicky och Sol Campbell.

Jag tror på en tight tillställning i detta möte, Barca har även ett El Classico att tänka på till helgen.

Jag kommer att spela på X2, 3,55 gånger pengen.


Go Gunners!


Carsten

Presentation


Signerat Roddan, Carsten & Lego

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Synpunkter här tack..


Ovido - Quiz & Flashcards