Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Dubbla Upp - 5 mars 2010 23:34

Fredag kväll och man väntar på lördagen, sitter och rekar med ett ljud från Earth wind & fire från rummet intill, härligt...

Då det inte är särsklit roliga odds i Premier League imorgon så sikter vi in oss på The Championship istället..


Ett urstark Newcastle har ännu inte under denna säsong förlorat hemma på St James´s Park, man har 13 vinster och 4 kryss och leder ligan på det.. Man ska tillbaka till finrummet till vilket pris som helst, och så kommer det också bli.

De svart-vita tar emot Barnsley som har en mittenplacering såhär långt. Behöver faktiskt inte säga mera, spik 1...

1,42 hittar du på unibet, eller varför inte med handicap till 2,28 gånger pengarna? Det tänker jag ta iaf..


Ligans mest bortastarka lag heter WBA, West Bromwich Albion och håller andra platsen i ligen pga av det. Man åker till London för att besöka Queens Park Rangers på Loftus Road med endast 2 bortaförluster i bagaget, lägg där till QPR´s svaga hemmastatistik, 5-6-4... ligans femte sämsta hemmalag.

Unibet ger 2,00 gånger fläsket på WBA-vinst, borde testas med en liten slant..


Hoppas att ölkassan kan utökas...


//Carsten


Av Dubbla Upp - 5 mars 2010 11:49

Fredagar har aldrig någonsin varit någon julafton för en spelglad herre som mig, Men idag finns det en match som jag tycker är spelvärd, kanske inte för den försiktiga men jag lever efter att "spelar du inte så kan du inget vinna" så jag tänker nog slänga in några kronor på......Almtuna!!


Almtuna är en oerhört positiv injektion i annars mediokra allvenskan i hockey. Redan förra året staplade dem upp fina vinster, i år känns dem som ännu hetare, dessutom eftersom dom åkte på pumpen senast mot Växjö i toppmötet, idag är sista chansen till att nå kvalserien till elitserien utan att spela playoff. Jag tror att almtuna väldigt gärna vill ta den chansen mot Västerås som inte har någonting att spela för. 1.85 Hittar jag på unibet och det är där jag kommer att spela.


blir gårdagens vinstpengar som åker in på denna matchen, 4/4 rätt igår så nu har jag prickat in formen lagom till Lördagen som faktist är julafton..



Våga vinna.


KÄMPA Almtuna!

 

//Roddan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Signerat Roddan, Carsten & Lego

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Synpunkter här tack..


Ovido - Quiz & Flashcards