Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Dubbla Upp - 16 mars 2010 12:44

Sköna spel igår då jag fick in min dubbel till ett bra odds!


Ny speldag idag och det är väl inget att smyga med att det är CL som lockar mest ikväll men spelvärdet ligger inte alltid i dem stora matcherna! Idag väljer jag ändå att lägga ett spel på CL.



Sevilla är i mina ögon ett lag som ofta presterar som ett äkta storlag när man får finbesök på hemmaplan, Däremot om man är favorit så brukar dem underprestera big time. Oerhört frustrerande lag att spela på!


Jag tycker det är kryssvarning idag när man tar emot CSKA Moskva som har ett antal ruggigt kvicka och skickliga spelare, Det som talar emot CSKA aningen idag tycker jag är att säsongen precis har kört igång i det vackra landet ryssland..



Kryss till bra odds finns att hitta på unibet.



Sen har vi Chealskii-Inter! 


Tänker fortsätta att spela på resultat när det gäller returmöte i CL. varför inte 3-1 till engelskmännen? som jags krev förra veckan så är engelska lag helt enkelt för bra på hemmaplan jämfört med dem sydligarelagen. Det visade sig också förra veckan (united-milan 4-0, Arsenal-porto 5-0) Chealse är faktist inte sämre än något av dessa lagen. Dessutom kommer inter med en svidande förlust från i fredags, kanske låg fokus redan på detta mötet? Hur som helst så tror jag dem får det tufft ikväll. 4-0 tänker jag lägga in ett odds på.



Boom boom //Roddan



Av Dubbla Upp - 16 mars 2010 11:47

Välkommen ut ur respiratorn... Tack!

Gårdagens tips gick ju bra, NHL satt, Innebandyn satt, La Liga satt..


Champions L.

Chelsea - Inter

Inter vann mötet i Milano med 2-1. Chel$ki fick med sig ett oerhört viktigt bortamål som kommer att bli avgörande. Känt är ju att Inter aldrig lyckas i Europaspel, ingeting tyder på att de gör de i år heller. En tokhet Drogba slår Eto´ alla dagar i veckan.

Unibet ger 1,70 på Chelsea tar sig vidare till kvarten...

(Matchoddset ligger på 1,57, helt okej)


Sevilla - CSKA Moskva

Spanjorerna klarade 1-1 borta, väldigt bra prestation mot oftast urskarka ryssar på hemmaplan. CSKA får det svårt på borta mot ett suget Sevilla... Kanouté och Fabiano fixar seger här till 1,55 på Unibet.


Lycka till!

//Carsten


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Signerat Roddan, Carsten & Lego

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Synpunkter här tack..


Ovido - Quiz & Flashcards