Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Skööön...T!

Av Dubbla Upp - 16 mars 2010 12:44

Sköna spel igår då jag fick in min dubbel till ett bra odds!


Ny speldag idag och det är väl inget att smyga med att det är CL som lockar mest ikväll men spelvärdet ligger inte alltid i dem stora matcherna! Idag väljer jag ändå att lägga ett spel på CL.



Sevilla är i mina ögon ett lag som ofta presterar som ett äkta storlag när man får finbesök på hemmaplan, Däremot om man är favorit så brukar dem underprestera big time. Oerhört frustrerande lag att spela på!


Jag tycker det är kryssvarning idag när man tar emot CSKA Moskva som har ett antal ruggigt kvicka och skickliga spelare, Det som talar emot CSKA aningen idag tycker jag är att säsongen precis har kört igång i det vackra landet ryssland..



Kryss till bra odds finns att hitta på unibet.



Sen har vi Chealskii-Inter! 


Tänker fortsätta att spela på resultat när det gäller returmöte i CL. varför inte 3-1 till engelskmännen? som jags krev förra veckan så är engelska lag helt enkelt för bra på hemmaplan jämfört med dem sydligarelagen. Det visade sig också förra veckan (united-milan 4-0, Arsenal-porto 5-0) Chealse är faktist inte sämre än något av dessa lagen. Dessutom kommer inter med en svidande förlust från i fredags, kanske låg fokus redan på detta mötet? Hur som helst så tror jag dem får det tufft ikväll. 4-0 tänker jag lägga in ett odds på.



Boom boom //Roddan



 
 
Ingen bild

M.Kjellsson

17 mars 2010 14:51

Bra tips i CL... Chealsea- Inter 4-0....jo jag tackar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dubbla Upp - 22 maj 2011 09:43

Tjena, Det här var fanimej inte igår. Den har legat nere av olika anledningar, vill inte gå in närmare på det, så..   Nu drar Roland Garros igång, eller Franska Öppna som den oftast kollas i folkmun. Jag ska slänga ihop i lapp så får vi se if...

NHL

Av Dubbla Upp - 17 november 2010 10:44

Ikväll är det en sjuhelvetes massa träningsmatcher i fotboll, bl.a så möter Sverige Tyskland, men det skiter jag fullständigt i för det är väldigt avhängt och ointressant. Istället testar vi lyckan i Nordamerika..   Detroit Red Wings - St Louis...

Av Dubbla Upp - 4 november 2010 09:41

Dagen efter CL riktar vi in oss på ett chansspel i EL..   Grupp B Rosenborg-Atletico Madrid (3,70-3,45-1,95) Då grupp B ligger öppen som en mussla, Leverkusen leder på 5p och norrmännen ligger sist på 3p, så tycker jag att ett spel på Rosenbo...

Av Dubbla Upp - 29 oktober 2010 10:36

Till helgen blir det att dunka in stålar på Elitserien..   Södertälje tar emot Modo hemma i Axa Sports Center. Med tanke på Modos form kan man bara in gå miste om denna chans att bli rik...?   Challe Berglunds gubbar har inte gjort mål på d...

Av Dubbla Upp - 26 oktober 2010 11:53

Av någon märklig andledning så kom jag inte in på sidan igår, ibland är cyber världen bra underlig!   5/6 spel satt igår.   det ända som inte gick in var att jag i halvtid mellan Napoli-milan satte att det skulle bli straffmål i andra halvlek...

Presentation


Signerat Roddan, Carsten & Lego

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Synpunkter här tack..


Ovido - Quiz & Flashcards