Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Kör vi igen..

Av Dubbla Upp - 25 mars 2010 14:28

Gårdagen var väl okej tycker jag, inte för egen del men Roddan kasserade in..

Genoa föll ganska oväntat hemma mot Palermo (1-2).. Bortalaget tog ledningen ganska tidigt i matchen och till slut kvitterar Genoa med kvarten kvar, hoppet kommer tillbaka, på med livestreaming, men vad händer då? Jo, direkt en snabb replik av Palermo, 1-2, tack för kaffet och godnatt.


Genoa - Palermo 1-2, alltså båda lagen gjorde mål.

Atalanta - Cagliari 3-1, båda lagen gjorde mål (Cagliari reducerar på stopptid)


Som Roddan också va inne på, en fuling på Catania mot Fiorentina, där vann tyvärr Fiorentina..


Ny dag, nya tag!!


Getafe - Real Madrid

Ett hett Madrid derby, Real ska vinna detta men själv tycker jag att det är meningslöst att sätta på matchoddset till ynka 1,40.. Kommer istället med ett annat lite intressant odds. Vilket lag som drar på sig flest kort??

Ett derby är alltid ett derby, spelar ingen roll ifall det är i Madrid eller i de Blekingska skogarna mellan Fridlevstad och Trion. Det smäller!!

I detta spanska derby satsar jag slantarna på att Getafe drar på sig flest kort, dom kommer inte hänga med när CR9 och Kaká sätter fart, vilket kommer resultera i ostskivor, dessutom finns mer rutin och diciplin i Real, och med ett par baljor i arslet kommer frustrationen..

Alltså, att Getafe ska dra på sig flest kort till 1,90 på unibet.


Game on!


Carsten



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dubbla Upp - 22 maj 2011 09:43

Tjena, Det här var fanimej inte igår. Den har legat nere av olika anledningar, vill inte gå in närmare på det, så..   Nu drar Roland Garros igång, eller Franska Öppna som den oftast kollas i folkmun. Jag ska slänga ihop i lapp så får vi se if...

NHL

Av Dubbla Upp - 17 november 2010 10:44

Ikväll är det en sjuhelvetes massa träningsmatcher i fotboll, bl.a så möter Sverige Tyskland, men det skiter jag fullständigt i för det är väldigt avhängt och ointressant. Istället testar vi lyckan i Nordamerika..   Detroit Red Wings - St Louis...

Av Dubbla Upp - 4 november 2010 09:41

Dagen efter CL riktar vi in oss på ett chansspel i EL..   Grupp B Rosenborg-Atletico Madrid (3,70-3,45-1,95) Då grupp B ligger öppen som en mussla, Leverkusen leder på 5p och norrmännen ligger sist på 3p, så tycker jag att ett spel på Rosenbo...

Av Dubbla Upp - 29 oktober 2010 10:36

Till helgen blir det att dunka in stålar på Elitserien..   Södertälje tar emot Modo hemma i Axa Sports Center. Med tanke på Modos form kan man bara in gå miste om denna chans att bli rik...?   Challe Berglunds gubbar har inte gjort mål på d...

Av Dubbla Upp - 26 oktober 2010 11:53

Av någon märklig andledning så kom jag inte in på sidan igår, ibland är cyber världen bra underlig!   5/6 spel satt igår.   det ända som inte gick in var att jag i halvtid mellan Napoli-milan satte att det skulle bli straffmål i andra halvlek...

Presentation


Signerat Roddan, Carsten & Lego

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Synpunkter här tack..


Ovido - Quiz & Flashcards